Lukijat

tiistai 29. elokuuta 2017

Mies nro neljä

Mies numero neljä. Herramunjeesus! Joko se on täydellinen psykopaatti joka osaa peilata itsestään mun toiveitteni miehen mulle tai sitten se ON semmoinen. Ainut toistaiseksi löydetty vika on välimatka joka sekin on siedettävä. Mies nro neljä löytyi samaan tapaan kuin tkm, eli vahingossa. Tylsyyksissäni heittelin viestejä ympäri maailmaa ja nelosen söpö nassu ja kiva profiiliteksti kirvoitti multa "Ai että! Oispa meillä päin tuommoisia miehiä :)" avauslinen. 

Mun pitää siis tehdä miessiivous ensi viikkoa varten. Mä en oo tehnyt miessiivousta aikoihin! No, se menee joulusiivouksesta samalla vaikka en niitäkään harrasta.

Mies on antaja niin kuin minäkin (en tarkoita seksuaalisesti senkin pervot). Vaan haluaa myös itse tehdä naisen hyväksi asioita eikä vain olla se, jolle niitä tehdään. Mähän olen ollut vähän aina se ainoa joka on suhteeseen antanut. No, katsotaan kuinka hyvin tuo pitää paikkansa.

Miehellä ei ole tuhatta lasta, ei juuri tapahtunutta eroa, erosta lapsen äidistä on enemmän kuin mulla ja sen jälkeen on ollut pitempiäkin suhteita. Mies on kiinnostunut enemmän sisäisestä kauneudesta kuin ulkoisesta, huumori on yhtä huonoa kuin mun oma ja heittäytymiskykyä löytyy näköjään rutkasti. Että huhhuh sanon mä. Saa pitää peukkuja pystyssä että hattarapilvi ei petä alta!

Mut tunnistettiin treffipalstalla Puolikseksi. Se tuntui vähän jännältä. Hei vaan sinne tunnistaneille. Enää en siellä ole, joten turha muiden lähteä etsimään :). Päätimme mies nro nelosen kanssa sulkea profiilit ja katsoa mihin tämä vie. Että ou mai gaad! Eikä kumpikaan flipannut asiasta.

Tämä kohtaaminen tapahtui lauantaiyönä kun olin juuri kirjoittanut Syysblues-postauksen. Että kovin nopeasti voi fiilikset muuttua. Se tässä sinkkuelämässä onkin se sinkkuelämän suola, ikinä ei tiedä mikä viesti muuttaa elämää. Jotkut hetkeksi, jotkut pidemmäksi.

Eli mahtavaa viikkoa hei kaikille! Mä meinaan leijua nyt positiivisuudessa ja kuurata kämppää treffikuntoon (ei, ei tavata abc:llä) loppuviikon :)

Niin ja niille jotka luulee että mä löydän jatkuvasti sopivia ihmisiä niin tässä mun tilastot viimeisen 15 päivän ajalta. Olen todellakin yrittänyt.




19 kommenttia:

  1. Ihanaa!!
    Raporttia sitten ensi tapaamisesta tänne heti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä tuut kyllä saamaan raportin varmasti, ehkä erilaisen minkä kirjoitan tänne, jos kirjoitan. Jotenkin musta tuntuu että täällä osa toivoo oikein mun epäonnistumista.

      Poista
    2. Lapasmies ei kuulu tuohon osaan.

      Poista
  2. No älä nyt saakeli leiju sentään, kyllä se vielä vituiks menee.

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Me haluttais kyllä lukea myös sun treffeistä!

      Poista
  4. Kuulostaapa ihanalta.Ihanaa myös se, et kykenet innostumaan jostain miehestä, nniin ettei kyynisyys paista läpi. Huraa!

    Miten sut tunnistettiin Puolikseksi ja kenen toimesta? UTELIAS.

    Hauskaa siivousta hyvän asian puolesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että se ON ihanaa :). Mies on niin rauhallinen tietyllä tapaa, mutta ei kuitenkaan rauhallinen semmoisissa asioissa joissa ei pidä olla. Esim:"Sulla on kaikki tila ja aika. En katoa planeetalta vaikka sun pitäis työstää jotain ❤" sai mut melkein itkemään.

      Mut tunnistettiin varmaan liian tarkoista specseistä. Asuinpaikka, ikä, kirjoitustyyli, en tiedä. Tunnistuksen jälkeen mulla olikin jonkun verran naisvierailijoita mun profiilissa, joten kyllähän asia ilmeisesti kiinnosti. Mutta niinhän se menee, että jos mun henkilöllisyyttä aletaan selvittelemään ja julkaisemaan niin se tietää blogin loppua.

      Poista
  5. Et kyllä anna stalkkereille periksi, ethän. Siis lopettamalla blogin. Se edellinen casekin unohtu vissiin ihan nopeesti loppujenlopuksi, eikö!
    Innostumiselle ei voi mitään, ai nou, ja tuntuuhan se niin kivalta. Mut joku pieni takaportti voi jäädä auki itseltä salaa, niin ei tipu niin korkealta jos menee v****ks.
    Taas me kuljetaan samaa matkaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidetään innostuksesta kiinni, se on kuitenkin niin harvinaista! Ja alkuhuumakin kuitenkin kestää vain rajatun ajan :)

      Poista
  6. Kuullostaa tosi hyvältä (siis mies nro 4). Blogin lopetus ei sen sijaan kuullosta, kun vasta löysin tänne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo suunnitelmissa jos kaikki menee niin kuin tähänkin asti :)

      Poista
  7. Mä olen yksi niistä "stalkkereista" jotka on löytänyt sut suomi24:sta. Sulla on todellakin liian paljon tunnistetietoja blogissasi. Oma syyni stalkkaamiseen oli se että halusin nähdä kasvosi. Oletan että monia muitakin kiinnostaa miltä näytät, koska olet jakanut tosi avoimesti elämääsi. Olet rohkea ja toivon sinulle kaikkea hyvää. Hieman huolestuttaa puolestasi kun olet niin helposti löydettävissä. Meitä kun on niin moneen junaan. Tsemppiä sinulle ja onnea nelosen kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos asuisin esim. Helsingissä niin selattava materiaali olisi ollut varmaan vähän toinen. En edes tiedä montako mun ikäistä naista täällä päin on. No, ei sen väliä kun en siellä enää ole ja toivon ettei tarvitsisi mennäkään :). Olinko semmoinen friikki kuin ajattelit? :D

      Poista
  8. Olet kaunis ja mukavanoloinen nainen. Jos jotakin toivoisin sinun oppivan, niin sitä että arvostaisit itseäsi enemmän. Jotenkin näistä teksteistä minulle on tullut sellainen fiilis et siinä olis sulla työnsarkaa. Ja mitä tulee friikkiyteen, niin eikö me kaikki olla vähä? ;)

    T. Se stalkkeri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet oikeassa tuossa arvostusasiassa. Olen antanu itseäni kohdeltavan aika huonosti välillä, oon kyllä siinä kehittynyt tässä viime aikoina että ihan mikä vaan ei käy :). Pikkuhiljaa...

      Ja joo, oon mä vähän friikki :)

      Poista