Lukijat

perjantai 21. lokakuuta 2016

Hymykuopparemppasähkömies

Treffit oli ja meni, ei tuu mitään ihmeitä siitä.

Kerronpa case Hymykuopparemppasähkömiehestä. Hänhän on tehnyt tässä talossa kylppäriremppaa lukuunottamatta kaikki maksulliset remontit. Ollut täydellinen, ajatellut aina mun etua ja tullut kun on ollut hätä. Ja hätiähän mulla todellakin on ollut.

Koko blogin lukeneet varmaan muistavatkin miten olen yrittänyt, flirttaillut vaivihkaa yms. Lopetin sitten jossain vaiheessa kun vastakaikua ei tullut. Kattoprojektin yksi osa on venynyt alihankkijan toimesta luvattoman pitkään. Viikko sitten Hymis laittoi viestiä että ovatko ne miehet käyneet. Ilmoitin että ei ole mitään miehiä näkynyt tiluksillani ja että voisin kyllä itse harjoitella vähän kattopeltitöitä, että ei ne voi olla oikeesti niin vaikeita. Hymis siihen että harjoitellaan yhdessä. Laitetaan sauna päälle ja käydään välillä lämmittelemässä. Siitä se viestien vaihto sitten lähti ja sävy muuttui. Neljä vuotta... NELJÄ vuotta mä yritin ja nyt olisi sitten tuottanut tulosta. Jossain vaiheessa kävikin ilmi että hän haluaa tavata luottamuksellisesti. Kysyin että tarkoittaakohan se mahdollisesti sitä, että hän on varattu? Tarkoitti. Siinä meillä taas yksi sika. Ihan uskomatonta miten ne vedättää omia naisiaan, tuttuja naisia, vieraita naisia, ihan kaikkia! Hymistä olin pitänyt rehtinä ja selkärankaisena miehenä, mutta se kuva kyllä karisi kun munan kuva lävähti whatsappiin.

Seuraava tapaaminen onkin varmaan sitten hieman kiusallinen, mutta sitähän tää mun elämä on. Ja Hymiksen aloitteesta tuo kuitenkin lähti. Miten vaikeita sähkötyöt muka voi olla? Varmasti youtubessa on jotain opetusvideoita niihinkin, joten mihin mä muka enää Hymistä tarvitsisin?

Miehet. Mä olen niin valmis taas luopumaan niistä. Mä tiedän, tää sama teksti tulee säännöllisesti. Ehkä mä voisin laittaa tän ajastetuksi parin kuukauden välein.

Onko oikeasti yhtään rehtiä ja rehellistä miestä olemassa? Vai onko vaan hyviä valehtelijoita, sairaan hyviä valehtelijoita ja huonompia valehtelijoita? Siinäpä onkin pohtimista.

11 kommenttia:

  1. Voi mähnä! Siinä meni sulta sitten hyvä remppamies. On se kuitenkin hyvin ne remppahommat hoitanu monta vuotta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mihkään mennyt onneksi. Kyllä mä ylpeyteni ehkä pystyn nielemään ja se kyllä tulee jos on kriisi. Asiasta puhuttiin...

      Poista
    2. No hyvä niin. Sellasia ei oo koskaan liikaa :)

      Poista
  2. Tää oli kyllä masentava juttu. Sekä se, että varattuna yrittää tuollaista + lisäksi se munakuva. Mä en ole siis ikinä ymmärtänyt niiden lähettämistä, Oon ihmetellyt mokomaa ilmiöö jo vuosia. Niitä kuvia kun tuupataan heti alkuunsa parin viestin jälkeen ja innostaakohan se muka jotakuta naista... Saati nyt sit, että varattu mies sellaisen lähettää, mutta ihan ylekselläkään tasolla en ymmärrä sitä lähettelyä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin... Enkä ole ollenkaan varma että olisiko kertonut siitä suhteestaan jos en olisi kysynyt.

      Poista
  3. Mistä voita miehiä sikiää???
    Mikä uskollisuudessa ja toisen kunnioittamisessa on niin vaikeaa???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanopas se! Sinkku on ilmeisesti semmoinen jolle voi tehdä IHAN mitä vaan. Ei kunnioituksesta tietoakaan tännekään päin. Saati sitten omaa naista kohtaan.

      Poista
  4. Tuolta Elisan blogista suuntasin tänne. Tervehdys siis :).
    Pitkään sinkkuna itsekin olleena, tai no, olen mä suhteillut, mutta rakastumatta ja huonolla menestyksellä kun ei vaan tunnu siltä, että Se Oikea löytyisi. Niin, piti siis ihmetellä noita miehiä, ottaa oikeasti päähän heidän vaimojensa/tyttöystäviensä puolesta. Sitten miehet tuntuu myös luulevan, että sinkut ihan mielellään haluaa varatun. Sinkuthan kuitenkin tarvii seksiä. Miehet luulevat tekevänsä sinkkunaiselle palveluksen, kun helpottavat asiaa. No, en yleistä, koska poikkeuksiakin on. Siispä itse luultavasti olen nyt löytänyt jotain oikeaa, toivon, että pitkäksi aikaa, mutta kuka sitten kuitenkaan loppujen lopuksi tietäisi.

    Jäänkin lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa! Joo en tiedä, ehkä varatut kuvittelee olevansa jotain universumin lahjoja sinkkunaisille. Ehkä kaikille naisille. Huoh... Parempi vaan pysyä erossa!

      Poista
  5. Nyt pitää minunkin laittaa eka kommentti :) Joo hei älkää hyvät naiset yleistäkö liikaa. Enhän mä kunnolla voi tietää miten miehet (sinkku)naisia kohtelevat. Varmaan p*skaa on paljon, mutta on niitä/meitä rehellisiä miehiäkin.

    Kvm

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun laitoit :). Hirveen vaikee olla yleistämättä kun ne hyvät miehet kiertää mut niin kaukaa.

      Poista